צעיר כבן 22 פונה היום (שלישי) במצב אנוש לבית החולים העמק בעפולה, לאחר שטבע בבריכת הסחנה בגן השלושה.
כונני הצלה הוזעקו למקום יחד עם חובשים ופראמדיקים של מד”א, וביצעו בצעיר פעולות החייאה מתקדמות, שכללו עיסויים, סיוע נשימתי, תרופות ושוקים חשמליים. הוא פונה כשהוא ללא דופק וללא נשימה, תוך כדי המשך פעולות החייאה לחדר ההלם בבית החולים.
חובשי רפואת החירום עדי חיים ועידן ידעי, שהגיעו ראשונים למקום, סיפרו: “כשהגענו, מצאנו צעיר מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה, לאחר שחולץ מהמים. התחלנו בפעולות החייאה מתקדמות יחד עם צוותי מד”א, והוא פונה תוך כדי החייאה לבית החולים”.
במד”א עדכנו כי הצעיר פונה כשהוא במצב אנוש, תוך כדי המשך החייאה, בניידת טיפול נמרץ של הארגון.