תמונת ארכיון | צילום: דוברות איחוד הצלה

הבוקר (שלישי) בשעה 11:02 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א על פועל שנפל מגובה של כ-4 מטר במהלך עבודתו בגן נר. צוותי איחוד הצלה ומד"א העניקו טיפול רפואי לגבר כבן 27 והוא פונה ע"י מד"א לבית חולים העמק במצב בינוני, כשהוא סובל מחבלות בגפיים.

מנחם נחשון חובש באיחוד הצלה שהגיע ראשון לזירה מסר: "לדברי העובדים במקום – הפועל נפל מגג במהלך עבודתו לניקוי פאנלים סולאריים. הענקנו לו סיוע רפואי ראשוני בזירה ולאחר מכן הוא פונה לבית החולים העמק כשמצבו בשלב זה מוגדר בינוני".

0 0 דירוגים
דירוג הדיווח החדשותי
guest
0 תגובות
הכי ישנות
הכי חדשות הכי מדורגות
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

כלב ננעל ברכב בעפולה, מתנדב ידידים זינק להציל את המצב

לפני 10 חודשים

ההודעה התקיפה של ראש העיר: "מי שמסית נגד חיילינו – לא יהיה כאן"

לפני 10 חודשים

תוך זמן קצר: רוכב אופניים ורוכב קורקינט נפצעו בשתי תאונות בעפולה

לפני 10 חודשים

משאית התהפכה סמוך לבית שאן, הנהג חולץ ע"י כבאים ופונה במסוק

לפני 10 חודשים

בן 16 בלבד נתפס נוהג על משאית בדבוריה – ופתח בנסיעה פרועה

לפני 10 חודשים

הילד הראשון שקיבל את ספר הילדים שהופק לציון שנת ה-100 לעפולה

לפני 10 חודשים

סימן מדאיג: שוב הופיע האי בכינרת המסמן את מפלס המים הנמוך

לפני 10 חודשים

אלימות קשה במוקייבלה: ארבעה נפצעו, אחד במצב אנוש

לפני 10 חודשים

אין יותר דיווחי חדשות להצגה
0
Would love your thoughts, please comment.x