צילום: דוברות עיריית מגדל העמק

כחלק משיפור השירות לתושב, הוחלט על ידי ראש העיר להרחיב את שעות פעילות המוקד העירוני בקבלת מענה אנושי מהשעה 08:00 בבוקר ועד לשעה 20:00 בערב כפי שהיה בשנים האחרונות

במסגרת שיפור השירות הוארך משך זמן פעילות המוקד העירוני במגדל העמק עד לשעה 20:00 בערב. המוקד נותן מענה אנושי מהשעה 8:00 בבוקר ועד לשעה 20:00 בלילה כאמור ולאחר מכן ניתן מענה על ידי חברה חיצונית.

בעירייה מוסרים כי השינוי במוקד העירוני מורגש בזמינות וביעילות של הפניות ואופן הטיפול. מאז החל ראש העיר יקי בן חיים את תפקידו הוא שם דגש מיוחד על תודעת השירות בעיר, עשרות פניות מקבלות מענה מידי ומהיר ונעשה תיעדוף של משימות בהתאם לצרכים.

ראש העיר יקי בן חיים: "עוד במערכת הבחירות אמרתי שתושבי העיר הם צרכני שירות ואנו כעירייה אמורים לספק להם את השירות הטוב ביותר וזה מה שאני עושה מיום כניסתי לתפקיד".

עוד הוסיף בן חיים: "אנו מתחילים מהפכה בכלל אגפי העירייה, על מנת שתושבי מגדל העמק יקבלו שירות איכותי, מקצועי, ומהיר כמו שמצופה מהם. זאת ההנחייה שלי למנהלי האגפים ולעובדים וזה מה שנעשה במגדל העמק".