צילום: דוברות המרכז הרפואי העמק

בהלת האמבה: במהלך הלילה (בין רביעי לחמישי) פנו אל המרכז הרפואי העמק 20 מבוגרים וילדים בשל חשש שנדבקו באמבה, לאחר ששהו בימים האחרונים בכנרת. לדברי ד"ר ביביאנה חזן, מנהלת היחידה למחלות זיהומיות במרכז הרפואי העמק, כל הפונים שהגיעו הם בריאים וללא סימפטומים, הם נבדקו ושוחררו.

ד"ר חזן מחדדת, כי בהתאם להנחיית משרד הבריאות, יש לפנות לבדיקה במידה שמופיעים תסמינים של דלקת קרום מוח כגון כאב ראש עם הקאות, טשטוש ראיה וקישיון עורף.

יוזמה מכל הלב: מכשיר מציל חיים יוצב בבניינים ברחבי עפולה

0 0 דירוגים
דירוג הדיווח החדשותי
guest
0 תגובות
הכי ישנות
הכי חדשות הכי מדורגות
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

כלב ננעל ברכב בעפולה, מתנדב ידידים זינק להציל את המצב

לפני 10 חודשים

ההודעה התקיפה של ראש העיר: "מי שמסית נגד חיילינו – לא יהיה כאן"

לפני 10 חודשים

תוך זמן קצר: רוכב אופניים ורוכב קורקינט נפצעו בשתי תאונות בעפולה

לפני 10 חודשים

משאית התהפכה סמוך לבית שאן, הנהג חולץ ע"י כבאים ופונה במסוק

לפני 10 חודשים

בן 16 בלבד נתפס נוהג על משאית בדבוריה – ופתח בנסיעה פרועה

לפני 11 חודשים

הילד הראשון שקיבל את ספר הילדים שהופק לציון שנת ה-100 לעפולה

לפני 11 חודשים

סימן מדאיג: שוב הופיע האי בכינרת המסמן את מפלס המים הנמוך

לפני 11 חודשים

אלימות קשה במוקייבלה: ארבעה נפצעו, אחד במצב אנוש

לפני 11 חודשים

אין יותר דיווחי חדשות להצגה
0
Would love your thoughts, please comment.x