עכשיו זה רשמי
בשעה טובה ייפתח בעוד פחות משלושה שבועות (5.6) מתחם הקולנוע של רשת "מובילנד" בעפולה שיכלול שמונה אולמות קולנוע, אולמות VIP, מתחמי אוכל סטייל אמריקה ומתחם משחקי וידאו "FUNLAND"
צילום: דוברות עיריית עפולה

בעוד כשלושה שבועות ייהנו תושבי עפולה והסביבה ממתחם בילוי ופנאי חדש שיכלול 8 אולמות קולנוע של רשת MOVIELAND, מסעדות, בתי קפה, מתחם משחקי וידאו ועוד. 

8 שנים בדיוק לאחר סגירתו של מתחם הקולנוע הקודם שפעל בעפולה, ייפתח מתחם קולנוע חדש, מתקדם וגדול יותר שפתיחתו תחזק העיר עפולה כ"בירת התרבות של הצפון". במתחם הבילוי החדש שייקרא "בלו וואלי" נפתחו כבר מספר מסעדות כגון "בורגר סאלון", "אבאלה" גריל בר, סניף של רשת "בי פראש" ועתידות להיפתח גם מסעדה איטלקית מרשת 'פאט ויני' ומסעדה אסייתית מרשת 'קינג קונג', סופרמרקט ועוד עסקים נוספים ולצידם, כאמור, מתחם הקולנוע הכולל שמונה אולמות קולנוע כולל אולמות VIP ומתחם משחקי וידאו "FUNLAND".

קולנוע עפולה
צילום: דוברות עיריית עפולה

מי שיפעיל את בתי הקולנוע הם רשת הסרטים והקולנוע MOVIELAND לה שלושה מתחמי קולנוע בעיר כרמיאל עם שישה אולמות, מתחם בן שבעה אולמות בקניון עזריאלי בחיפה ומתחם בן 11 אולמות בנתניה. מתחם הקולנוע החדש כולל ציוד הקרנה וסאונד חדישים ומתקדמים הכוללים מקרני לייזר המבטיחים תמונה בהירה וחדה ובמסכים גדולים וישיבה על ספות מעוצבות וכסאות מתכווננים, לובי עם בר משקאות וכיבוד קל, מתחם לילדים ועוד. 

יש לציין כי בקיץ הקרוב ייפתח מתחם בילוי ופנאי חדש נוסף בניהולה ובהובלתה של החברה הכלכלית של עיריית עפולה. המתחם החדש שייפתח בפארק הרכבת במרכז העיר יכלול אף הוא רשתות מזון מובילות לצד מתחמי פעילות לקטנטנים, במות פתוחות לצעירים ועוד. 

ראש העיר אבי אלקבץ אמר: "עפולה נחשבת כבר שנים ארוכות לבירת התרבות של הצפון וכיאה לעיר תרבות מובילה החוגגת השנה 100 שנים להיווסדה חשוב שיהיה לתושבי עפולה ובאיה גם מתחם קולנוע וגם מתחם קולינריה ובילוי חדשים שייפתחו שניהם בקרוב מאוד ולמעשה ירחיבו את אפשרויות תרבות הבילוי והפנאי לצד יצירת מאות מקומות עבודה נוספים חדשים".  

4 4 דירוגים
דירוג הדיווח החדשותי
guest
2 תגובות
הכי ישנות
הכי חדשות הכי מדורגות
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות
רינה
רינה
1 year ago

הבעיה שם היא בחניה. מה עושים? החניה של המתחם ביג גם הפכה בתשלום. זה לא מוגזם?

שובל
שובל
1 year ago
תגובה ל  רינה

החנייה בתשלום כי מי שמפעיל את המתחם משלם עליו ארנונה

כלב ננעל ברכב בעפולה, מתנדב ידידים זינק להציל את המצב

לפני 10 חודשים

ההודעה התקיפה של ראש העיר: "מי שמסית נגד חיילינו – לא יהיה כאן"

לפני 10 חודשים

תוך זמן קצר: רוכב אופניים ורוכב קורקינט נפצעו בשתי תאונות בעפולה

לפני 10 חודשים

משאית התהפכה סמוך לבית שאן, הנהג חולץ ע"י כבאים ופונה במסוק

לפני 10 חודשים

בן 16 בלבד נתפס נוהג על משאית בדבוריה – ופתח בנסיעה פרועה

לפני 10 חודשים

הילד הראשון שקיבל את ספר הילדים שהופק לציון שנת ה-100 לעפולה

לפני 10 חודשים

סימן מדאיג: שוב הופיע האי בכינרת המסמן את מפלס המים הנמוך

לפני 10 חודשים

אלימות קשה במוקייבלה: ארבעה נפצעו, אחד במצב אנוש

לפני 10 חודשים

אין יותר דיווחי חדשות להצגה
2
0
Would love your thoughts, please comment.x